بچه ها دوس دارم گریه کنم ....
 
پسرافتاب
(وبلاگی برای نسل جوان)خدایا انکه در تنها ترین تنهاییم تنهایم گذاشت تو در تنها ترین تنهایش تنهایش نگذار
سه شنبه 6 بهمن 1389برچسب:, :: 5:0 ::  نويسنده : mohammad       

بچه ها دوس دارم گریه کنم 

کاش میتونستم همه حرفامو بهتون بگم ولی نمیشه به خدا 

فقط یه قسمتی شو میگم....



وقتی که گریم میگیره 
یه آسمون بارونیم
اما به کی بگم خدا
من تو دلم زندونیم

راستش این دله تنهای من حرفای زیادی واسه گفتن داره ولی نمیدونه به کی بگه همیشه غصه تنهایی رو می خورم چون هیچ کس نتونسته این دل تنهارو درک کنه و بگم آدمای زیادی دورو ورمن میپلکن ولی هیچ کدوم انصاف ندارن...بی مرامن....

هیچ کس نتونسته گریه های شبانمو درک کنه. من که میخوام به نفر رو دوست داشته باشم و اونم دوسم داشته باشه 

نمی خوام بگم بی کسم 

ولی من فک کنم اگه آدم گاهی اوقات هیچ کسو نداشته باشه بهتره 

چون اون موقع میدونه کسی رو نداره و فک میکنه اگه داشت میتونستن 

همه ی غماشونو بخورن ...

چی بگم...

نمیدونم خدا چرا ارزوی منو برآورده نمی کنه شایدم میخواد امتحانم کنه.میدونید پیدا کردن یه دوست تو خیابون یا هر جای دیگه خیلی راحته ولی اگه اون نباشه که تو میخوای خیلی برات سخته یا اگه تو فقط اون دوست داشته باشی بعده چند وقت بودنی که اون کسای دیگم دوست داره خیلی ناراحت میشی...

و سخت تر از همه اینه که دوسش داشته باشی ولی اون باورت نکنه.... 

 چی میشه همه فقط یه نفر رو دوست داشته باشن بعضیا فکر می کنن که سر کار گذاشتن جنس مخالفشون خیلی باحاله ولی اونا دارن کلاه سر خودشون میذارن و با احساسات مردم بازی می کنن.راستی فکر نکنید من تو عشق شکست خوردم فقط میخواستم بفهیمد که ادم فقط یه نفر رو دوست داشته باشه چقد خوبه.همیشه میخوام تو وبلاگ از تنهایی بنویسم ولی میدونم فایده نداره.من تو زندگیة18 سالم یه چیزی رو خوب فهمیدم

 اگه آم عشقش پاک باشه چه احساس خوبی به آدم دست میده به نظر من آدم نباید طرفشو به خاطر خوشکلی تیپ و قیافه یا هر چیزه دیگه ای دوست داشته باشه باید فقط اون به خاطر خودش بخواد.میدونی یه تنها از چی غصه میخوره از عاشق نبودنش همیشه منزوی و احساس میکنه که کسی دوستش نداره 

ولی من همشو دارم هم دوست و هم یکی بهم میگه عاشقمه ولی کاش...

ولی خوبه که خدارو دارم (این یکی رو دیگه میشه روش حساب کرد)
من دوس داشتم تو این یکی وبم از غم ننویسم ولی انگار غم با سرشت و ذات من عجین شده

خلاصه ببخشید سرتونو درد آوردم 

همه اینا گوشه کوچکی از حرفای دلم بود 

اگه دوست داشتین نظر بدین اگه دوستم نداشتین من باز شمارو دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

Mehrnaz
ساعت0:05---18 بهمن 1391
Slm.inghad daghonam ke neydonam chi begam ashegh nasho harchi ashegh tar shodam eshgham azam dor tar shod hame chimo az das dadam hame chim vali rahat goft dige azat sir shodam . . .dare mireo man shodam ye divonei ke sardargome

دیانا
ساعت20:15---14 بهمن 1391
منم مث تودوس دارم گریه کنم

دیانا
ساعت20:15---14 بهمن 1391
منم مث تودوس دارم گریه کنم

دختر زميني
ساعت16:22---20 خرداد 1391
عين حرف دلمو گفتي
خواستي يه سر بزن


درد
ساعت11:18---9 ارديبهشت 1391
عاشقی چیز جالبیه فقط کسایی اونو میفهمن که دردشو کشیده یاشن.وب جالبیه موفق باشی.

سارااایی
ساعت12:59---6 فروردين 1391
کسی نیست

سارااایی
ساعت12:56---6 فروردين 1391
وبت عالیه عالیه

ستاره
ساعت22:39---8 آذر 1390
اکثر آدما دوست دارن توی وبشون همه ی زیرو بم زندگی و احساسشونو بنویسن اما نمیشه!

سارا
ساعت12:30---23 شهريور 1390


سارا
ساعت16:08---22 شهريور 1390
من نه عاشق هستم ونه محتاج نگاهی که بلغزد بر من,من خودم هستم و تنهایی و یک حس غریب,که به صد عشق و هوس می ارزد....
تنهایی خیلی بهتره.من خودم بعداز مدتها حالا تنهام.حس میکنم الان پاکم به خدا نزدیکترم بااینکه اونموقع هم گناهی مرتکب نشدم اما باور کن تنهایی یه چیز دیگست.امیدوارم موفق باشی!در ضمن طرز فکر قشنگی هم داری از دستش نده.بای


سارا
ساعت16:08---22 شهريور 1390
من نه عاشق هستم ونه محتاج نگاهی که بلغزد بر من,من خودم هستم و تنهایی و یک حس غریب,که به صد عشق و هوس می ارزد....
تنهایی خیلی بهتره.من خودم بعداز مدتها حالا تنهام.حس میکنم الان پاکم به خدا نزدیکترم بااینکه اونموقع هم گناهی مرتکب نشدم اما باور کن تنهایی یه چیز دیگست.امیدوارم موفق باشی!در ضمن طرز فکر قشنگی هم داری از دستش نده.بای


فاطمه
ساعت19:39---10 فروردين 1390
سلام اقا محمد منم با تو همدردم .اما یه نصیحت هیچوقت عاشق نشو هیچوقت. اصلا فکر عشق و عاشقی رو از سرت بیرون بیار. چون که عاشقی بد دردیه مخصوصا اگر یک طرفه باشه.بای.

محسن
ساعت13:53---5 بهمن 1389
سلام محمد چطوری پسر.وبلاگت خیلی قشنگه.تا حالا نیومده بودم.سلام بچها برسون.موفق باشی گلم

زهرا
ساعت13:51---5 بهمن 1389
slam.vebt toop.toop.movafagh bashi.montazertam

نیما
ساعت13:48---5 بهمن 1389
سلام.دوست خوبم.وبلاگ زیبایی داری.ممنونم که بهم سر زدی

دختر خوشگل
ساعت11:20---5 بهمن 1389
salam man linket kardam u ham linkam kon mer30

دختر خوشگل
ساعت1:19---5 بهمن 1389
salam webet alieeeeeeeeee be manam sar bezan montazeram mer30 khoshalam mikoni
byeeeeeeeeeeeeeeeeee


دانیال 25
ساعت18:22---4 بهمن 1389
ممنونم که بهم سر زدی تبادل لینکم میکنم با اجازت خوشحال شدم از اشناییت

سمیه
ساعت15:10---30 دی 1389
من به وبلاگت سر زدم شما هم سر بزنید مطالب وبلاگت خیلی قشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

" سلام دوست عزیز به وبلاگم خوش آمدی"
آخرین مطالب
پيوندها

برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پسر افتاب و آدرس(sun-boy.loxblog.com)لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک مادر سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 184
بازدید کل : 19515
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 1


..